Saturday, 10 December 2011

RANTAI BURUNG HANTU HARAM ?

ASSALAMUALAIKUM W.B.T..SALAM 1 MALAYSIA :)

0keyh! entry kli ne wa nk cter sal rntai burung hantu..bt0l ker haram ?
ehmmm..time wa p PALEMBANG utk ikuti kem PR0GRAM PERTUKARAN BUDAYA aiy tuw,
 kta0wg ad lar kua sh0ping kat mall..ehm, mmg byk lar jual rntai 0wl..
aiy tuw, mmg giler sgt kat rntai uh, s0meh0w, xtaw knpe xterbli plak rntai tuw..
ase mcm cdeyh pun ad..ea lar, mmg lar kat ngra kte MALAYSIA ne pun byk jual rntai y smeacam tuw,
but igt nk bwk blek rantai mcm g2 dri ngara 0rg..
then tdiy mse dup stalk2 fb `wa` ternmpk lar page `haiyum` ne..bce lar..
0h my ALLAH..bwu lar wa taw cter disebalik rntai c0mel tuw..mgkin time wa xterbli aiy tuw sbb
ALLAH nk slmtkan wa..ALHAMDULILLAH..


0k,bg sper2 y xknl rntai uh meh nk kasi tg0p bbrpa c0ntoh nyer kat k0rg


haa..ne lar bnda c0mel y wa n rmai ag girl2 zmn skunk dup gle2 an tuw 
[wa da xske lps bce entry haiyum..huhu]mmg lawa kan..but, jun kte bce slh 1 kata peng0men kat bel0g abg haiyum kte ne..

''assalamualaikum. saya setuju sangat dengan entry yang ni. sangat berguna.

kepada orang yang tak percaya tentang freemason ni semua, saya senangkan cerita la. saya tau rantai ni cantik. semua orang nak pakai. tapi perasan tak, rantai ini panjangnya hanya di paras bawah sikit sahaja dari dada? ini secara tidak langsung anda akan memendekkan tudung anda supaya rantai itu akan kelihatan. dan satu lagi, bila anda memakai rantai ini, sedar atau tidak, anda sudah menarik perhatian orang lain termasuk juga kaum Adam. anda suka kalau kaum Adam memandang ke arah dada anda? suka? tepuk dada tanya iman :)''

nk terjah bel0g cik peng0men ne ? ne nk kasi link `cik vanillaice`

eh3..k0rang faham x ap y wa bebel an ne ? xfaham ek ? cian k0rg..hahaaa..
nk taw lbey lanjut k0rg pegi kat bl0g cik abg haiyum kte tuw :D

selamat s0re n selamat membce..assalam

~sharing is caring~

No comments: